Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός
- Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός
- Τρόπος προγραμματισμού στραμμένος προς τα αντικείμενα. (Διασπάμε τα συστατικά στοιχεία ενός προβλήματος σε αντικείμενα).
- Αντικείμενο
- Στοιχείο ενός προγράμματος. Διαθέτει εντολές (μεθόδους/methods) και δεδομένα (ιδιότητες/properties)
- Κλάση
- Το πρότυπο (σχέδιο) που χρησιμοποιούμε για να δημιουργήσουμε αντικείμενα συγκεκριμένου "τύπου".
- Μέθοδοι
- Ομάδες εντολών που πραγματοποιεί ένα αντικείμενο. Διακρίνονται σε:
- Διαδικασίες (procedures)
- Περιέχουν κάποιες εντολές
- Συναρτήσεις (functions)
- Περιέχουν κάποιες εντολές (όπως οι διαδικασίες), αλλά στο τέλος τους μας δίνουν κάποιο νέο δεδομένο/αποτέλεσμα
